راهنمای بهترین برنامه های آموزشی فروش

دفترچه راهنمای فروش

برنامه آموزش فروش یک رویداد آموزشی است که دستورالعمل هایی را برای بهبود دانش، مهارت ها و ویژگی های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک فروشنده موثرتر ارائه می دهد. برای مؤثر بودن، یک برنامه آموزشی باید راه هایی را برای شرکت کنندگان فراهم کند تا رفتار خود را تغییر دهند و اصولی را که آموخته اند در فعالیت های روزانه خود به کار گیرند.

برنامه‌های آموزشی فروش بینش‌هایی را در مورد بهترین شیوه‌ها و مهارت‌هایی ارائه می‌دهند که فروشندگان برای فروش بیشتر به آن‌ها نیاز دارند. پیدا کردن برنامه آموزشی فروش مناسب برای نیازهای خاص شما می تواند به شما کمک کند تا فروشنده موفق تری شوید. در این مقاله، برترین برنامه های آموزشی فروش را مورد بحث قرار می دهیم و نکاتی را برای انتخاب مناسب برای شما ارائه می دهیم.

مرتبط: تعیین اهداف برای بهبود شغل خود

لیست برنامه های آموزشی فروش

در اینجا شش برنامه آموزشی فروش برای فروشندگان در تمام سطوح مهارت و صنایع موجود است:

  1. فروش با داستان
  2. مهارت های فروش مشاوره ای ریچاردسون
  3. فروش استراتژیک اجتماعی
  4. آموزش فروش قرن بیست و یکم برای عملکرد نخبگان
  5. هنر فروش: تسلط بر تخصص فرآیند فروش
  6. آموزش ارائه فروش

۱. فروش با داستان

گنجاندن داستان ها در فرآیند فروش می تواند مخاطبان هدف شما را جذب کند و به آنها کمک کند تا با شما ارتباط بیشتری برقرار کنند. فروش با داستان یک برنامه آموزشی است که توسط گروه هافلد میزبانی شده است که بینشی در مورد استفاده از داستان های متقاعد کننده به عنوان یک تکنیک فروش ارائه می دهد. این دوره همچنین توضیح می‌دهد که داستان‌ها چگونه بر افرادی که آنها را می‌شنوند تأثیر می‌گذارند، چهار مؤلفه کلیدی یک روایت قانع‌کننده چیست و چه زمانی داستان‌ها بیشترین تأثیر را در فرآیند فروش دارند. شرکت‌کنندگان همچنین این فرصت را دارند که داستان‌های منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنند تا با مشتریان احتمالی خود به اشتراک بگذارند.

این دوره دو روزه در مقاطع مختلف سال در مکان هایی در سراسر ایالات متحده برگزار می شود. هزینه این برنامه آموزشی از طریق فروشنده در دسترس است.

۲. مهارت های فروش مشاوره ای ریچاردسون

اگر نقش فروش شما مستلزم ایجاد روابط پایدار است، مهارت های فروش مشاوره ای ریچاردسون می تواند یک برنامه مفید برای شما باشد. این دوره به مدت دو روز به طول می انجامد و به صورت حضوری میزبانی می شود و پشتیبانی اضافی و محتوای آن از طریق بستر آنلاین این شرکت ارائه می شود. در این برنامه، مربیان به شما کمک می کنند تا نیازهای مشتریان خود را شناسایی کنید، ارزش چیزی را که می فروشید بیان کنید و از برتری در سطح فنی استفاده کنید. هزینه این برنامه آموزشی متفاوت است.

۳. فروش اجتماعی استراتژیک

شبکه های اجتماعی اکنون بخش عمده ای از فرآیند فروش در بسیاری از صنایع مختلف است. یادگیری نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی و تبدیل شدن به یک تأثیرگذار قوی تر می تواند برای حرفه شما در فروش مفید باشد. دوره فروش استراتژیک اجتماعی، که توسط تونی هیوز ارائه می شود، بسته به برنامه و نیاز شما، دو روز کامل یا چهار نیم روز طول می کشد. هزینه این دوره ۲۲۰۰ دلار در روز به اضافه ۳۹۵ دلار برای مواد است.

مخاطبان مورد نظر فروشندگان تجارت به تجارت(B2B) هستند و کلاس ها به ۲۰ شرکت کننده محدود می شوند تا فضای منحصر به فردی را حفظ کنند که به هر فرد امکان می دهد تجربه عملی بیشتری کسب کند. این دوره ها بر ایجاد یک برند شخصی قوی، استفاده از شبکه های اجتماعی برای تعامل و تحقیق در مورد آینده، شناسایی استراتژی برای ایجاد حضور اجتماعی و استفاده از رویدادهای آنلاین برای دستیابی به مشتریان بالقوه تمرکز دارند.

مطالب مرتبط: ایجاد یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی موفق

۴. آموزش فروش قرن ۲۱ برای عملکرد نخبگان

آموزش فروش قرن ۲۱ برای عملکرد نخبگان یک دوره آموزشی آنلاین است که ۱۲ هفته طول می کشد و بر تبدیل شدن به یک فروشنده سازنده تر تمرکز دارد. می‌توانید ۲۴ ویدیوی ارائه‌شده را در هر زمان تماشا کنید و تمرین‌ها، کتاب‌های کار و ماژول‌های آموزشی اضافی همراه با برنامه را مرور کنید.

این دوره مجازی بر هفت جنبه کلیدی فروش تمرکز دارد که شامل بسته شدن فروش، شناسایی مشکلات و نگرانی های خریدار، توسعه اعتبار و اعتماد، جستجو، فروش ارزش محصول شما، کسب و کار تکراری و ارجاعات و غلبه بر مقاومت است. هزینه این برنامه ۹۹۷ دلار است.

مرتبط: ۴ مرحله برای ساختن یک برند

۵. هنر فروش: تسلط بر تخصص فرآیند فروش

فروشندگان جدید ممکن است از «هنر فروش: تسلط بر تخصص فرآیند فروش» بهره ببرند. عرضه توسط موتور فروش، این برنامه به صورت آنلاین در دسترس است. می توانید انتظار داشته باشید که به مدت پنج هفته در هفته سه تا پنج ساعت کار کنید. این برای فروشندگان سطح ابتدایی در نظر گرفته شده است و مقدمه ای بر اصول فروش ارائه می دهد. این اصول شامل جست و جو، پرسیدن سوال، توسعه پیشنهادات، ایجاد روابط و واجد شرایط بودن چشم انداز است.

این دوره برای فروشندگان B2B(تجارت به تجارت) و B2C(تجارت به مشتری) اعمال می شود. همچنین شامل تمرین های واقعی، تکالیف خواندن و سخنرانی های ضبط شده است. این یک دوره رایگان است، اگرچه برای دریافت گواهی پس از اتمام باید ۹۵ دلار بپردازید.

۶. آموزش پرزنت فروش

پرزنت محصول یا خدمات می تواند یکی از مهم ترین بخش های فروش باشد. برنامه آموزش پرزنت فروش که توسط گروه آمادگی فروش ارائه می شود، می تواند به شما کمک کند تا تکنیک ها و مهارت هایی را برای ارائه یک پرزنت فروش موثر و قانع کننده ایجاد کنید. این می تواند به شما کمک کند واکنش های مخاطبان خود را درک کنید و پرزنت خود را مطابق با آن تنظیم کنید و تأثیر مثبت و ماندگارتری ایجاد کنید. دوره ۱.۵ تا ۲ روز طول می کشد و هزینه ها متفاوت است.

گروه آمادگی فروش این دوره را برای تیم های فروش ارائه می دهد، به این معنی که آنها می توانند مطالب درسی منحصر به فردی را به طور خاص برای آن گروه از فروشندگان ایجاد کنند.

نکاتی برای یافتن برنامه آموزشی فروش مناسب

هنگام در نظر گرفتن برنامه های آموزشی مختلف فروش، رعایت نکاتی برای تعیین اینکه کدام گزینه برای شما مناسب است مفید است. برخی از برنامه های آموزشی فروش عمومی تر هستند و نمای کلی از اصول و بهترین شیوه های فروش را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر بر جنبه های خاص تر فرآیند فروش یا یک صنعت خاص تمرکز دارند. هنگامی که به دنبال یک برنامه آموزشی فروش هستید که برای شما مفید باشد و به شما در دستیابی به اهداف فروش کمک کند، در نظر گرفتن اینکه چه نوع آموزشی احساس می کنید به آن نیاز دارید و به دنبال برنامه ای باشید که بر آن حوزه متمرکز باشد، مفید است.

به عنوان مثال، اگر شما یک فروشنده سطح ابتدایی هستید، گذراندن یک دوره فروش عمومی می تواند مفید باشد، در حالی که اگر قبلاً تجربه داشته باشید، یک دوره تخصصی می تواند مفیدتر باشد.

همچنین ممکن است بخواهید در مورد عوامل دیگری مانند مکان آموزش، مدت زمان آن، هزینه و مخاطبان مورد نظر فکر کنید. برخی از برنامه ها به صورت آنلاین ارائه می شوند، در حالی که برخی دیگر نیاز به حضور دارند. همچنین می‌توانید درباره شرکت ارائه‌دهنده آموزش تحقیق کنید تا در مورد زمینه‌های تخصصی آن‌ها بیشتر بدانید و نظرات شرکت‌کنندگان قبلی را بخوانید. همانطور که گزینه ها را با هم مقایسه می کنید، می توانید برنامه آموزشی فروش ایده آلی را بیابید که بینش و آموزش لازم را برای بهبود مهارت های خود ارائه می دهد.

آخرین مطالب
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *